Psa rougla?

Igår hade jag roligare än vad jag någonsin har haft kändes det som!
Så säger jag ofta, att "jag har aldrig skrattat så mycket" men det är ju egentligen bra. Jag älskar att skratta, och ju oftare desto bättre.
Men igår var det sjukt kul och jag har aldrig sett Darmin skratta så mycket.
Nu sitter jag i skolan. Slapp dag typ.
Bara haft spanska och tyska, och båda lektionerna gick jättebra! Speciellt spanskan, för tyskan är jag allvarligt sämst på hittills, men har iofs bara gått i den i två veckor.
Fick VG på mitt lärande också. Men ska komplitera det och försöka mig på ett mvg, för det skulle vara jätte skönt!
Jag dör nästan av lycka om jag får mvg i A/L eftersom vårt grupparbete gick käpprätt åt skogen. Men jag hoppas, verkligen!
Sen kom jag på idag att jag är SÅ stupid som inte försökte höja mitt betyg i datakunskap, satan för det.
Ok. Nu ska jag till stan och gå runt som en zombie lite kanske.
Tihi, bye!
CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0