Hon och Han

Ligger i sängen och lyssnar på Lene Marlyn, hon är så skön tycker jag.
Har fått lite fixat idag iallafall, direkt jag kom hem från skolan gick jag raka in i sovrummet och drog ner rullgardninen och la mig och sov, eftersom jag inte sov så bra inatt, massa mardrömmar som störde.
Men sen har jag tvättat lite, läst ur en bok, "Hon och Han" den var bra, men kunde varit bättre. Den var verkligen grym i början, då Hon och Han hade hett sex typ hela tiden, men sen blev dom tillsammans och fick ett vardagligt liv tillsammans och allt blev tråkigt. Han var otrogen (då grät jag) men dom blev tillsammans igen, för han ångrade sig verkligen, det aset. Som Cissi (Hon) skulle sagt.

Men dagen har varit fruktansvärt dryg och lång, ungefär som en, dagen före julafton när man var liten-dag.

Hade muntlig redovisning i engelska idag, gick bra faktiskt, nöjd är jag iallafall, och det var Narsissa också. När jag skulle åka hem efter skolan, satt jag och väntade på sjuan som aldrig kommer (skräll) och sen stod det att det var den som skulle komma på tur och bussen efter det skulle unte komma förän om typ 4,5 min, så jag gick på den som kom utan atty tänka, och då var det självklart fel buss! Men det märkte jag inte, eftersom jag satt och spelade värsta mongospelet på mobilen, men när Emira kom och satte isg och sa HEJ! då, då fattade jag. För inte fan ska hon till herrhagen iallafall.. Hon fick sig ett gott skratt iallafall, och jag en promenad.
På promenaden hem gick jag in på Skin Deep och beställde tid för håltagning i örat, på pluppen i mitten, så det blir nästa onsdag kl. 3, yeah.

Nu ska jag börja läsa en bok som heter "Candy" som är på engelska och verkar vara jäkligt bra. Så får jag bara hoppas på en lugnare natt och lite mer sömn
shit va töntig jag är.

Tukl1, blir bara bättre och bättre!
Ska bli kul att ta studenten med er. Speciellt med Sara, Nora och Simon vid min sida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0