Simon Bergwall

Simon är blond, har blåa ögon och stora bröst. Han är även piercad i båda sina stora bröstvårtor. Han vill ha hål i sina öron, 12mm, det tycker jag är fult. Det räcker som det är nu, 10mm, gott och väl. Helst borde han ha 0mm. Men men...
Simon är ganska så IQ befriad om jag får säga vad jag tycker.
Men han är charmig. Fast han ljuger mycket. Han är liksom inte sarkastisk som många kan vara nu för tiden, utan han ljuger. Han säger att han är sarkastisk men att vi inte fattar det, men då ljuger han igen.
Men han är go.
Simon har störst snopp i klassen, och detta är han väldigt glad över och skryter med ofta.
Men det är synd om Simon, han är ensam kille i klassen.
Massa tjejer, pratiga, glada och spralliga tjejer, och Simon.
På helgerna tycker Simon om att fylla sin kropp med alcohol och röka.
Det ska bli kul att festa tillsammans med Simon.
Simon har en kompis som har en åsna också, det tycker jag är coolt.
Simon bor i Filipstad, det passar honom, för det är lite mobbat.
Men i det stora hela så är Simon en snäll kille som vi tjejer i klassen tycker om. Frasse och Dalal tycker om honom också.
Simon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

simon jag tycker i alla fall att du är gooo!!!!

2010-05-22 @ 23:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0