En dag i fängelset



Sitter hemma hos pappa nu, har ätit kräftor ikväll igen, och det var verkligen delicious!
Var på handledarkursen idag också så nu är det bara lempet vi väntar på :D

Lämnade katten idag också, på djurens vänner, vilket var jävligt skönt i och med att jag slipper oroa mig för att den skulle förstöra ännu mer i lägenheten så nu kan jag koncentrera mig på viktigare saker och ting. Var på gamla fängelset Bilan med klassen idag, det var grymt som fan. Vi fick sitta i dom gamla cellerna och bryta oss ut, och det var tre killar som spexade till det. Den ene var direktör, den andre var typ fångvaktare och den tredje var fånge, dom för riktigt roliga!
Och dessutom var fången jävligt snygg, men bajsade som femton elefanter. (Skulle gå på toa efter honom, men kunde inte ens sätta en fot där inne så illa det luktade.)
Vi fick även ha på oss randiga fängelsekläder som va råheta.

Det har med andra ord varit en mycket händelserik dag, som också har gått väldigt fort, och sådana dagar ÄLSKAR vi.

Var ju och tränade igår, gick asdåligt, har inte ens träningsverk idag. Men det ser ju ut som att det blir årskort på Njoy iallafall... Dalal sov hos mig igår också. Så jag inte behövde sova ensam, helt go. På fredag ska vi träna igen, men då är det Bodypump som gäller. DET BLIR NICE!

Nu sitter jag och kollar lite språkresor.
Jag har verkligen bestämt att sommaren som kommer inte ska suga lika stenhårt som dom senaste två sommrarna. Jag ska utomlands, så är det bara!
Ville ju dra till Ayia Napa på bartenderutbildning men det är tydligen helt oseriöst, och då är det skitsamma! Tänker inte spendera 15.000 på att supa skallen av mig i två veckor iallafall.
Så just nu funderar jag på språkresa.

Det spörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0