LIVET LEKER YAO

Var nyss ute och lirade fotboll i hollywuud.
Det var kul eftersom alla var seriösa, till och med jag, för en gångs skull. Det var suft, pumpade lite mysik i bilen och hade snyggingsara som cheerleader med två diskgrejsimojser från bingon, haha.
Det var jag, Sara, Jannis, Stelios, Darmin, Omar, Nofel, Ali, Jodith, Rekko, Selver, Vedad och Faisal. 
Stelios lovely kom hem idag också, blev jätteglad när jag träffade honom! Såg massa bilder från London, så nu blev jag och Jannis riktigt sugna på att åka dit efter sommaren. Får se hur det blir med det, men det vore ju :)
Igår var vi hembjudna till far. Det var underbart.
Nu ska vi till Vedad och se på film. TJOHEJ :D
ps. Jag älskar Jannis, så otroligt mycket, finns verkligen inga ord hur lycklig den mannen gör mig. Tack Gud, för att jag får äran att ha honom som min :)
JUST DET! fick en jättefin tröja av Effi, awi :D
PUSS PÅ DIG ÄLSKLING!
PUSS PÅ ALLA MINA ÄLSKLINGAR OCH SPECIELLT STELIOS, I LOVE U MAN :D brotha from the same motha (in law), yeeeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0