aaaa

Jaso! Ti kanite agapi mous?

Sitter på jobbet, som vanligt...

Idag känner jag noll motivation, och jag vet inte varför. Kanske är för att det känns som att jag har så himla mycket att göra just nu?

Idag bytte jag bank från Swedbank till Nordea. För att göra lite reklam för min nya bank, så är det ju så att Nordea ligger topp ett i Sverige just nu.

Jag blev också medlem i Bianco, för där har dom faktiskt väldigt fina skor.

Igår skickade jag och Jannis efter 100 nya foton från fujidirekt från Grekland, så att jag kan klippa och klistra lite när vi är i Härjedalen. Nu har det också

kommit ett nytt erbjudande från fuji där man får 50 foton för 29 så det ska både jag och Jannis också skicka in. Ska bli så himla roligt att börja klippa och

klistra i fotoböckerna igen. Eller ja, i fotoboken, men det SKA bli fotoböckerna. En lovebook, en greecebook och en friendsbook.

Idag spelade jag och Jannis remi, och gissa vem som vann? Jo, JAG, såklart. Men jag får ju inte göra detta till en vana nu bara :)

Sen skulle jag till mor och städa lite innan jobbet, men först skulle vi åka till mormor en snabbis och lämna något, och självklart blev vi kvar där hela tiden

så någon städning för min del blev det inte. Mormor kom faktiskt med en väldigt bra idé, som aldrig förr har funnits i mina tankar.

Flytta ut.

Jag borde flytta ut, till en liten tvåa, så att jag kan ha alla mina grejer på EN plats, för det är någonting jag inte har haft på jag vet inte HUR länge.

Som mamma sa så har jag levt i mina väskor de senaste sju åren. För att jag ska kunna göra detta måste jag självklart få bostadsbidrag, men det tror jag väl

att jag ska ha rätt till. Eller? Jag har verkligen ingen aning om hur det där funkar?

En liten lägenhet, en tvåa, kanske en etta, väldigt nära Jannis lägenhet. Så att vi kan ta Smaro också ibland. Jag antar väl att jag inte kommer att få Jannis med

mig, men han kanske iallafall vill sova hos mig NÅGRA dagar? :) Aaaa, jag vill det vill jag baby. PPP!!

Jag orkar inte bo i väskor längre. Jag orkar verkligen inte. Det tar på min energi och ork till max. Jag vill inte bli en tråkig och allmänt sur människa men jag tror att

jag omedvetet kommer bli det, om det fortsätter såhär.

Om någon (mot förmodan) som jag inte känner, läser detta, så får ni inte tro att jag är hemlös, för det är jag inte. Jag har tre olika "hem" att välja på, hos min far, min

mor eller hos min underbara pojkvän. Min mor bor i stan typ, på Rud, min far bor på Edsgatan, lite utanför stan och Jannis bor i Skoghall ett par mil utanför Karlstad.

Jag känner bara att jag vill ha mina grejer på ett ställe och ha dom i ordning, så länge jag har det, spelar det ingen roll vart jag bor! Men... jag vill dock bo så nära familjen

Keskinidis/Chatziparaskeva/Alpani som möjligt.

Detta är vad jag vill, och vad jag borde men man vet ju aldrig, det är mycket man vill och borde göra.

Jag och Sara har bestämt (tror jag) att vi ska beställa skor från Nelly.com för där finns det rätt tunga dojor va! Haha.

Jag hittade typ åtta dyngsnygga skor, men jag får väl jobba mig framåt eller nåt, hehe. Ska iallafall beställa två par. SEN är jag nöjd för ett tag. (Efter nitskorna.)

Igårkväll såg jag och Jannis också klart på Prison Break, och jag grät som en gris. Michael dog och det kändes verkligen som någon man kände dog typ. Ysch...

Sen ska Jannis komma hit och lyssna när jag säljer och se hur det är här på Dialon. Ska bli kul :)

Taleme avrio, aide ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0