Badrocken i bastun.

i Hola amigos !

Just för tillfället är jag väldigt ..frustrerad, och detta för att jag inte längre orkar lägga min energi på sådant som faktiskt både dödar den och humöret.

Idag har vi varit vid någon liten sjö in the mittle of nowhere och fiskat. In the middle of nowhere fanns det björnar, och idag var det också björnjakt, så vi hörde fyra skott, alltså fyra döda björnar, och som tur är stötte inte vi på någon, men jag, Meret och Agnetha var riktigt rädda där ett tag... Och Lovis? 
Inte fick vi heller någon fångst. Men faktiskt så var den lilla tiden jag fiskade ganska skön, för det var alldeles tyst så fick man lite tid att tänka för sig själv... För mig själv.

På hemvägen stannade vi på en plats där det för 2000 år sedan slog ner en metafor, ganska coolt faktiskt. Det var verkligen världens hål i marken, och då menar jag inte som ett litet mushål, utan, en grop, nej en krater.

Sen... åkte vi hem, vilade.
Jag läste lite teori.
Jag, pappa och Agnetha gick (jag joggade) elljusspåret.
Jag läste teori.
Jag bastade med regnkläder.
Jag duchade.
Jag pratade med Jannis i telefon.

Nu sitter jag vid köksbordet, och jag ska ta en chokladbit, sen ska jag ringa till Jannis igen. Agnetha frågade vad vi hela tiden har att prata om, och sanningen är, att trots att jag hatar att prata i telefon, tröttnar jag aldrig på att prata med honom, förmodligen för att jag saknar honom så mycket.

Imorgon ska vi göra massa saker. Så det får ni väl uppdatering om imorgonkväll. 

Föresten, så är det pappa och Agnethas fel att jag inte bantar som jag ska denna vecka. Dom lägger fram massa goda grejer som jag inte kan motstå. Bland annat daimchoklad hela tiden, som jag dessutom får finnar av. USCH. 

Idag är det den 25de Augusti och jag och Jannis har nio månader. Det skär verkligen i hjärtat att inte får vara med honom, men det gör det varje dag jag är utan honom. 
Men visst har vi väl haft nio alldeles underbara månader!
Och fler lär och ska det bli!
För vi är inte perfekta, men vi är iallafall perfekta för varandra!
Love you darling. 

Nu ska jag äta kex och daimchoklad.
Hörs imöra ra!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0