HÄRRA

Jaso kouklas kai koukles!

Igår såg jag och Jannis på Hotel Rwanda, ganska bra, men inte bättre än det andra Rwandafilmen, Shooting dogs, som vi ska se ikväll. Den är grym verkligen!

Pappa ringde nyss och sa att jag har fått tillbaka 500 från skatten, fattar ingenting sånt, men det är ju gött iallafall. Hoppas verkligen på att dom silvriga 13cm skorna på bianco kommer i 36 så jag kan köpa dom! Jag älskar dom och har faktiskt gjort sen första gången jag såg dom och som jag sagt förr så passar dom perfekt till min silvriga väska!

Nu kom jag att tänka på julafton helt plötsligt!

Varje år säger man detta, att man ska vara ute i god tid med julklappar och så, men i år ska jag faktiskt vara det. Ska börja redan nu...

Men det svåra är, att jag vet inte VAD.

Jag kom på en jättesöt idé nu faktiskt och det är att jag tycker att jag, Sara, Vedad och Jannis borde fira minijulafton tillsammans, åh va roligt! Precis som i The Hills. (Åh, va det där lät patetiskt.)

Runt jul där vill jag också åka med Jannis till Jul På Liseberg för det är så himla mysigt! Då hoppas jag också att CpSebbe och Jessika är i Gbg så vi kanske kan träffa dom, det skulle vara så himla skoj! JUL ÄR KUL.

Nu lyssnar vi på Enya på jobbet, så bra är det! Jag älskar henne. Missbrukade verkligen hennes skiva när jag fick den i julklapp för ett par år sedan. Somnade till henne typ varje kväll när jag bodde hos pappa. Det är så himla avslappnande och bahagligt. Den bästa skivan hon gjort är lätt Amertine. Åh jag är så himla rastlös känner jag.

Nu är det bara en timme och en kvart kvar tills vi slutar, uh va gött! :D

(Den här dagen gick fort så jag hoppas att sista timmen också gör det.)

HÄRRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0