Love of my life.

Hello people.

Nu sitter jag i Funäsdalen och ser på Love Actually, så jag ska bara se klart den så kan jag skriva sen.

Love actually är en väldigt mysig film. Fick verkligen hålla tårarna inne nu i slutet när alla kramas efter att ha varit borta från varandra för då tänkte jag bara på hur underbart det ska bli när jag får träffa min älskling när jag kommer hem. Uh vad jag saknar honom. Saknad kan verkligen vara en fin sak, en fin känsla och bevis på kärlek självklart samtidigt är det så himla jobbigt. Vi ska vara här i Funäs tills på lördag, alltså en vecka, och det kommer nog bli en härlig vecka! Men jag saknar REDAN Jannis. Saknaden kan verkligen göra ont.

Klockan är över tolv så jag måste gå och lägga mig. Finns inte så mycket att berätta om dagen, har mest suttit i bilen. Kommer skriva varje kväll under veckan, och då lite mer underhållande.

Jannis, jag tror verkligen att du är the love of my life, faktiskt.
Känns vemodigt att gå och lägga mig utan dig vid min sida.
Puss på dig älskling, sov gott, dröm sött, och ring imorgon när du vaknar.
Jag älskar dig.

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0