PUSS PÅ PANNAN

Detta inlägget tillägnar jag till min älskling, framtida make och far till mina barn - Ioannis Keskinidis.

Förutom självklara regler i ett förhållande har jag också Jannis EN regel och den är; När någon utav oss blir sur eller irriterad och den andra säger

"PUSS PÅ PANNAN!" med bebisröst, så MÅSTE man pussa den personen på pannan. Tanken med den regeln är att vi alltid börjar skratta, så då

kommer vi lösa bråket, eller sluta vara sura. Den perfekta regeln för oss faktiskt.

Jag och Jannis har sovit med varandra VARJE dag, förutom 2 i ett års tid nu, och jag älskar det! I natt måste jag sova hos pappa eftersom vi ska upp så tidigt imorgon. Och detta känns faktiskt jättejobbigt, för jag vill verkligen inte sova utan honom. Och det bästa med allt detta är att jag faktiskt vet att han tycker precis likadant! Vi är så himla lika jag och Jannis. Vi är så himla kära jag och Jannis. Vi är så himla lyckliga tillsammans!

Imorgon är det v75 på färjestad, som jag verkligen verkligen verkligen inte vill missa! Så jag hoppas verkligen att vi hinner hem innan halv tre för då börjar det.

Trav är faktiskt jävligt kul. Tur att Jannis lärde mig det :)

En utav mina favorithästar är PowerNap och MachoGossip. För att vara ärlig så gick jag till en början på namnen men nu när jag vet lite om dom så tycker jag om dom ändå.

Idag är det min sista dag på Dialon som heltid. Hur skönt som helst faktiskt. Att jobba deltid här är perfekt för mig, men faktiskt så har jag för mycket myror i brallan för heltid. Nästa vecka ska jag jobba från må-fre fast deltid, så det ser jag faktiskt fram emot. Då får jag också spendera hela förmiddagen med min baby innan jag åker bort i hundra år, som jag undrar hur jag kommer klara. Jag och Jannis kommer bli som teliareklamen när han spelar paintboll och pratar i telefon :D Haha.

Pappa var nyss här så jag fick skriva på min skattegrejsimojs så idag SKA jag köpa mina omtalade silvergladiatorer. Klockan fem faktiskt. AWI :D

Okej, nu är jag klar.

Vi ses nog inte imorgon, men kanske, man vet aldrig.

Ciao bella!

FELAKIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0