Sthlm outlet, Barkaby

Jaso malakas!


Idag, eller iallafall just nu, är jag på väldigt dåligt humör. Jannis skrämde nyss livet på mig och ingen kall vill ha ICA kuriren. Till en början gick det jävligt bra, de tre första samtalen blev sälj, men det kanske beror också på att det bara är telefonsvarare och sådana som inte kan prata svenska som kommer upp.

Hoppas verkligen på provision ikväll.


I förigår köpte jag dom silvriga 14cm klacken på Bianco, so happy for that. Jag ska bli medlem i Bianco tänkte jag, för dom har så himla fina skor där faktiskt. Japp, vill ha ett par till svarta gladiator, ja tack, men det är ju inte riktigt prio ett just nu.


I lördags gick vi upp kl.05 och åkte till sthlm och hämtade Meret, som är jättego! Sen åkte vi till Barkaby, Sthlm outlet, där köpte jag en tröja i rosa, jättefin! Och ett par jogginskor i rosa och vitt, superfina dom med! Jag verkligen ÄLSKAR Barkaby, glömmer aldrig när vi var där med Hertzöga och jag och Joline sprang runt där. SÅ himla kul.

Jag, Sara, Jannis och Vedo tänkte att vi skulle åka dit någon gång. Men det är mycket man vill och tänker. Först och främst har vi siktet på Bodaborg.

Jag, Jannis, Sara och Vedad har precis startat a tournament deluxe i Remi. Sara och Vedo leder, men knappt efter första ronden av tio. Vinnarna bjuder på bio, igen. I think... jag ska hålla bloggen uppdaterad om detta.


Nu i Augusti ska jag förmodligen köpa en ny mobil också.En rosa samsung touch, som jag inte riktigt kommer ihåg vad den heter, men man kan iallafall blogga från den, så jag tänkte att jag skulle börja lägga upp varje dag då. I den mån jag kommer ihåg.

Ikväll ska jag och Jannis kolla på Prison Break och äta Sourcream and sweetchili chips. I love that. Skulle kunna göra det typ 24/7 i en vecka, utan att klaga. LÄTT också.


Nu måste jag dra iväg två ICA innan vi slutar annars måste jag skämmas.


Tack och adjö och ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0