Upp över öronen kär!

Hey ya'll.


Idag gick vi upp tidigt trots att pappa lovat sovmorgon, men nu vet jag iallafall vad som väntar under veckan. Men en dag ska jag ha sovmorgon, period.


Vi åt frukost, sen dolade vi lite sen åkte vi till Harknallarna.

Först gick vi upp till Harknallarnas stuga, sen fortsatte vi upp till högsta toppen. Det var faktiskt ganska kul. Det var kul för att man kände sig jäkligt synd och duktig typ. Min första fjällvandring gick som smort!

Självklart hoppades jag på att få se renar, men istället fick vi se massa getter. Jag och Meret nästan sprang ner den brantaste biten bara för att komma så nära getterna som möjligt, och det gjorde vi. Jag trodde till och med att en utav dem skulle anfalla mig, för han sprang rakt emot mig och hade jättestora horn.


Efter att ha bistigit mitt första berg åkte vi sedan till Agnethas favorit-vattenfall, Andersåfallet. Det var verkligen hur fint som helst! Vi tog massa fina kort och gick upp för ca 270 trappsteg och sen ner igen.

Vi åkte hem.

Vilade.

Åt.

Sen bestämde jag mig för att basta, men med regnställ. Så har jag nu hört flera som gör för att tappa vikt. Och jag svettades verkligen som jag aldrig förr gjort, efter bara en kvart, så det funkade ju bra. Ska göra det varje kväll, fast i tjugo minuter.

Efter en iskall dusch blev det film, Tribute, den var faktiskt väldigt bra.

Nu ska jag ringa till Jannis, som jag saknar så inihelvete. Jag kan inte ens föreställa mig hur lycklig jag kommer vara när jag träffar honom på lördag!

Han är så himla mysig och jag bara önskar att han var här med mig. Med oss. Jag tror faktiskt att han skulle gilla det.

Lycka för mig är det viktigaste som finns, och någonting som alla någon gång bara MÅSTE få känna. Och detta uppnår jag varje dag med Jannis.

Jag känner mig som en kvinna som har allt man behöver - lycka = Jannis = min andra halva.


Ja, jag vet inte hur jag ska förklara. Jag som ändå har lättare att framföra mina tankar i skrift har så svårt att förklara detta. Kärlek, den kärlek jag har till Jannis är det säkert fler som känt, och jag tror att dessa människor håller med om att denna kärlek har en kraft ingen utav oss kan varken hantera eller beskriva. Det enda man kan göra är att ta vara på varje sekund och inte ta något för givet, sen kan man bara uppskatta och vara glad att man ens någonsin fick känna den bästa känslan som finns.

Jag är upp över öronen kär och har varit varje dag i tio månader!

(God natt älskling, dröm sött nu när du läser det här. Jag älskar dig, och jag ser verkligen fram emot en framtid med dig och våran söta lilla SnapChiuaua)


Nu ska jag gå på toa.

Sen ska jag skicka nattsms till Jannis.

Sen ska jag läsa lite i körkortsboken.

Sen ska jag somna till Whitney Houstons underbara röst med tankarna fulla av underbarar minnen och framtidsdrömmar med Jannis.


Kali nichta.

(Sagapoo agapi mou. Pali :)

Kai pali...





Kai pali...



Pali :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0