Lite av varje, men mest Jannis.

GOKVÄLL!

Har precis badat nu med min älskling, och det var lika supermysigt som vanligt :)
Idag köpte jag ett nytt glitterglue och en ny penna till min scrapbooking, alltid lika roligt att köpa sånt småplock!
Igår köpte jag present till Jannis som fyller år på lördag (L)
Idag träffade vi Joline, det var jätteroligt. Saknar henne :) Hon får mig verkligen att skratta.

Jag älskar verkligen Jannis och vill göra allt det en kvinna drömmer om, tillsammans med honom.
Jag vill flytta till en liten mysig lägenhet som avspeglar vår personlighet.
Jag vill ha min efterlängtade vovve.
Jag vill att Jannis ska gå ner på knä, vid ett perfekt tillfälle och fria till mig.
Jag vill att Jannis ska göra mig gravid så att vi blir tvugna att flytta till ett större hus och intreda ett bebisrum.
Jag vill ha en q7 att köra min familj i.
Jag vill ha minst tre barn.
JAG VILL HA ALLT MED DIG JANNIS KESKINIDIS.
Imorgon är det torsdag och vi får se vad dagen har att komma med. Jag ska vakna, och se fram emot dagen, som jag inte har gjort på väldigt länge. Börja dagen med ett leende, vara glad, och lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0