I'm in it, to win it

ALOHA!

Dagen har varit ganska lång och jag har hunnit göra en hel del, som jag faktiskt vanligtvis inte gör, känns det som iallafall. Gick upp, lite försent, åkte till skolan, läste ett sjukt drygt kapitel av social psykologi och kollade upp vad som ska göras innan jullovet och så...
Sen kom Jannis och hämtade mig så åkte vi hem och åt mat och spelade lite 31.

Sen... bakade jag bröd! Faktiskt kul. Baka baka buuullar :)

Sen åkte vi in till mamma, jag och Smaro. Passade henne idag vilket vad hur mysigt och roligt som helst! Var hos mamma ett rätt bra tag innan vi tog bussen till stan där vi käkade på MC. Hur rolig som helst är hon! Thank God att jag fattar grekiska så att jag kan fatta hur rolig hon är!

Nu ska jag gå och lägga mig brevid min baby som väntar, hihi!
GODNATT ALLESAMMANS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0