KOYA SUSHI

GODMIDDAG!

Sitter i skolan och har precis gjort klart två uppgifter. Var till Tobbe och fick lite feedback på engelskan, och han tyckte att jag är väldigt djup och poetiskt, det kunde man inte tro va? ;) Men det är jag faktiskt!
Jag har ju faktiskt skrivit lite egna låtar och sånt en gång i tiden, men det har tyvärr försvunnit. Man kanske borde börja igen?
Tänkte faktiskt att nu efter jul, ska jag fixa min gitarr, nya strängar och stämma den! Varför bara släppa det liksom? Jag som verkligen ÄLSKADE att lira gura och sjunga ;P

Idag har jag tid hos doktorn (men jag vet inte vilken tid!) så jag ska inte jobba iallafall.

JAG ÄR SÅ SJUKT SUGEN PÅ SUSHI ÅÅÅÅH! (L) det går verkligen allt för länge mellan gångerna man äter det. Kanske ska ta bussen till KOYA sushi och köpa lunchpaketet som är så himla gott!

I söndags var jag hos farmor och farafr nästan hela dagen och det var helt underbart. Har verkligen känt mig dum som inte har varit hos dom på jättelänge! Ska dit snart igen för lite julbak! :D
Jag och farmor började att rota i hennes alla garderober och hon bara öste över mig grejer, rena rama julafton! Fick typ 8 väskor, där sju utav dom var RIKTIGT nice! En supernice jacka, som jag har på mig nu. En kappa, som fortfarande är lite stor, men väldigt snygg!
Ett par skinnstövlar, fodrade, supersköna!
Massa massa coola kjolar som jag kanske tänkte göra om designen på lite bara.
Farmor är verkligen modedrottningen nr.1!

Jag har ingen telefon idag, så jag känner mig helt NAKEN. Kan inte ringa till min baby eller nåt! :( Buhu.. Ska nog åka till honom nu!? :)

AJDÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0