True blood

GOD MIDDAG!

Jag gick upp för ungefär tre minuter sedan men är redan klar för att åka. Bussen går 45 men jag tänkte att jag hinner en liten morgonblogg. Det har precis varit helg. En helt skön helg. I fredags var vi på Mongolian och åt, mumms va gott det var! Det var verkligen ett år sedan jag var där sist!
Sen började vi kolla på en serie, True blood, och det är en bland dom bästa serierna EVER. På lördagen jobbade både jag och Jannis, sen efter det skulle vi till Vedo och Sara och kolla film, men jag och Sara satt och spelade kort med Senada och Sofia istället, och det var LÄNGESEN jag skrattade så mycket!
Sen fortsatte vi att kolla på True blood, och på söndagen passade jag Smaro, vi var på Wayne's. Där var det också längesen jag var. Hmmm... Jag köpte en tidning och i den hittade jag don SNYGGASTE skorna, overknee som jag så länge velat ha. Så vi får se hur det blir, det är jul och inte prio ett, men ibland måste man faktsikt få unna sig själv :)
Hörs lite senare nu måste jag kuta!

Kommentarer
Postat av: Sofie - Makes a picture talk

Jag ÄLSKAR True Blood, bästa serien jag sett! =D

2009-12-14 @ 12:16:10
URL: http://emosuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0