True, pure love.

Gokväll allesammans!

Jani, nu har jag roliga nyheter, iallafall för mig :D
Har ju skrivit lite om att jag inte shoppat eller stimulerat mitt intresse för skor, men nu har jag! ÄNTLIGEN. Igår gick jag en liten runda på stan, och precis när jag kliver in på scorett ser jag att dom börjar sätta REA på typ halva sortimentet! Och självklart... highheelsen med nitar framtill, från Tiamo, som jag SÅ länge velat ha, sänktes till halva priset, så som jag sa till kassörskan, jag kände mig som ett barn i en godisbutik! Och tack före en underbar person, som jag fick låna pengar av, you know who you are, kunde jag köpa dom! Och jag ÄLSKAR dom. Det är 35 på dom och dom är faktiskt lite trånga, men dom är helt underbara! Stog till och med och strök i dom i en och en halv timme idag. Det svider ju att jag måste vänta ändå till våren/sommaren för att kunna använda dom, men men... I've got them now, so I'm really happy! (L) Lägger upp bild imorgon.
Och när jag stog i kassan, så ser jag ett par till skor, lite overknee style, med snörning bak på hälen, med jättefin (hög <3) klack. Så jag kunde inte hålla mig. Som sagt - jag var verkligen som ett barn i en godisbutik.
Så, TACK you know who you are. TACK :)

Var nyss och spelade remi med Sara och Vedo, vi vann, trots att man är lite ringrostig eftersom det var ett tag sen vi spelade.

Ja... och snart är det jul! Får inte pengar förän den 23de så det blir julhandel i sista sekund, som vanligt, men det hör väl till :)
Måste plugga, som en åsna, så att jag verkligen kan ha jullov.
Och hitills... är det en UNDERBAR jul ;) Moahaha...

Nu ska vi se på... TRUE BLOOD (L)
alltså jag säger bara SE DEN.

Sen vill jag också tacka min älskling, för att han älskar mig så mycket, för den JAG är. Det är det finaste som finns. Pure love. Tänk er, att ta alla stjärnor på himlen och gångra dom med varandra, det är liksom att gångra oändligt med oändligt... Sådan kärlek har jag till min underbara Jannis.
Hoppas att ni får uppleva den kärlek jag känner till honom, för då kan man dö lycklig efter det :)

God natt!

JUST DET! GRATTIS TILL MAMMA OCH HENKA MIN UNDERBARA MORBROR SOM FYLLDE 42 OCH IGÅR, ÄLSKAR ER :D

Kommentarer
Postat av: Sarche

Henke är väl inte 42 ? :O

Kom imorgon, MAGDAAANS

2009-12-17 @ 21:10:39
URL: http://sarka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0