Utvärdering -09

Jahapp...

så nu var ännu ett år gånget, som Jannis sa igår now there's no return :)
over all så har det varit ett väldigt bra år iallafall.

- Min 18års dag, supermys med käk på mongolian med underbart sällskap
- En oförglömlig tjejkväll som var minst sagt kaotisk, men också helt ok...
- Grekland med min älskling
- Min och älsklingens första scrapbook
- Min 30cm haircut (som jag iofs ångrar)
- Min och Jannis ett års dag
- Jannis födelsedag
- Julafton

Och nu får vi väl se hur årets sista dag tyr sig.
Vi ska vara hos Jannis morbror i Edsvalla, och jag ser verkligen fram emot detta! Ett väldigt annorlunda sätt att fira nyår på, men jag är säker på att det blir tipptopp!
Jag är väldigt nöjd med årets sista outfit iallafall.
En ny klänning, svart med dragkedja, lösögonfransar som jag använder för första gången och som jag blev väldigt nöjd med, lösnaglar som inte sitter så bra med är superfina, leggins som är supernice, och mina supernice nya overknee skor.

Hoppas ni alla haft ett bra år, och att det kommande året, 2010 blir ett år att minnas!
Hoppas också att ni tyckt om min blogg, lite iallafall :)

GOTT NYTT ÅR!


Drink med 4ftw            1års dagen                  Jannis bday                GREKLAND               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0