Hejdå 08

En kort sammanfattning av perioden 2008.
Ett minst sagt händelserikt år.
 Jag blev ett år närmare 18 och jag började fotbollen igen.
Jag gick om en klass, jag bytte skola, jag träffade nya människor (som förövrigt är väldigt underbara människor)
Jag gjorde någonting jag hoppas jag aldrig mer måste göra. Något personligt...
Jag flyttade hemifrån, och jag flyttade hem.
Jag piercade mig på den lilla fjutten på örat. Jag stukade foten. Jag var i Norrköping, som var jätteroligt, TVÅ GÅNGER. Jag var utomlands, i Egypten.
Jag hade en urkass sommar.
Och genomgick en jävligt kall vinter, då menar jag förra vintern.
Jag färgade håret blont, big misstake! Men jag färgade tillbaka igen självklart.
Ja... Nu är det dags att "lägga 08 bakom sig" och koncentrera sig på vad som 2009 har att erbjuda.
Om några dagar fyller jag 18, det ska bli kul.
 HELLO WIDE WORLD, HERE I COME!


Kommentarer
Postat av: dalal

"jag hade en urkass sommar" ? :O

2009-01-05 @ 23:46:18
URL: http://dalysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0