BKOOL

"Ta vara på din första chans, du kanske aldrig får en andra" by Salle.

Igår var det en hejdundrans dag.
I skolan var det slutet på temaveckan, vilket var ett väldigt bra slut och jag tycker att veckan har varit super! På måndag är det som Frasse sa, tillbaka till allvaret. Efter skolan åkte vi till Skoghall jag och Jannis, och sedan efter det åkte vi till Edsvalla, och kollade på massa bilder från Grekland och skjutsade även dit Jejja.
Efter DET, åkte jag till banken och fixade nytt kort, tog ut pengar, åkte till Kronoparken med en buss som var drygare än aldrig förr. Och där hämtade jag ena mitt paket från HM! Happydance! (En gråmelerad kardigan, ett randigt linne, en vit bikini, ett par bruna flippflopps, två par örhängen, en spray, ett par gråa mjukisshorts, en klänning (som var ful så den ska jag lämna tillbaka)
Efter det åkte jag till stan för att möta upp min älskling vid Alfie eftersom vi skulle käka där, vilket var supermysigt!
Efter det, åkte vi hem till mig, duschade och sen kom Omar och hämtade oss, så åkte vi till honom och förfesta, sen vid runt halv 12 åkte vi till Arena.
Det var en väl godkänd kväll. Och dag.
Tack alla ni som var med igår, big love to you.

Idag har jag legat i sängen nästan hela dagen och lyssnat på Radio Love, NY. Sen har jag duschat, ätit bullar, popcorn och varit jävligt onödigt onyttig.
Snart slutar Jannis, då ska vi åka hem till honom.
Sen ska vi alla träffas hos Vedad.
Så... nu får jag snart träffa min hunnybunny, Ioannis Keskinidis. DO THE HAPPYDANCE, happydance!
JAG ÄR SUGEN PÅ BKOOL COOKIES AND CREAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0