Det bästa eller?

Kom precis till jobbet, och idag var det ganska tungt att traska sig hit. Eller ja, både och faktiskt.
Jag och Jannis sov i Edsvalla hos thios och thia.
Vi gick upp vid typ halv tio och gick ut och satte oss i trädgården med thios med kaffe.
Sen fixade vi enkel frulle så åt vi, sen åkte vi till ÖB och handlade lite basics.
Sen åkte vi till sjukhuset och hälsade på thia.
Det var en mysig morgon med lite vemod att gå till jobbet.
Vi träffade också Michales mor som vi aldrig träffat och det första hon frågade var när jag och Jannis ska gifta oss!
My answer - Tora, seligo. Så var hon inte ens grek så det var ju lite fail.
Igår gick det bokstavligt talat SKIT på jobbet, typ så att jag ville gråta. Sen grät jag, i och med att Stelios åkte ifrån oss, i fyra månader. Usch...
HOPPAS verkligen att det går bättre idag.
Igår sprang jag som vanligt till Jannis på min lunch, och han var så himla gullig så det var inte klokt!
Idag ska jag också dit på lunchen och då ska vi äta sallad. Åh, va jag älskar den mannen. Icke klokkt asså! :D

Ok, hejdååååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0