HEY, I feel good!

IDAG ÄR JAG GLAD SOM FAN!
Det är onsdag idag och jag sitter på jobbet, vilket i och för sig är rätt drygt men idag har varit en jäkligt bra dag.
Skolavslutning. Den var inte så jätterolig i sig, det blev tårar i klassrumet eftersom Lojjan slutar. Och jag hatar tillfällen då man måste säga hejdå, usch och fy och blä för det! Hon är en väldigt rolig frisk fläkt i klassen så det var synd tycker jag! :') Men om du läser detta Lojjan, då önskar jag dig verkligen ALL lycka! Huvudsaken är att du kommer och hälsar på oss någon gång!
Vi gav två guldfiskar till Frasse, våran mentor. Tukil och Tukla heter dom, och vi hoppas på att de gör barn så att de kan representera hela våran klass TUKL1.
Fick betyg, och jäklar vad nöjd jag är! Nästa år blir det att satsa på endast VG och MVG (förutom i matte B).
Efter betygsutdelning åkte jag, Jannis och Stelios och åt hos Thia. Sen åkte vi till Bergvik för att jag skulle köpa en kamera. Det blev en rosa/lila rätt snygg! Ska bli så skönt att ha egen kamera igen! Måste ju liksom ha kamera i Greece!
Sen har jag inte gjort mycket mer. Jobbar. Tråkigt. Men idag är det sista dagen, sen har jag semester och börjar inte förän i Augusti! Uh va gött! Ska ju sommarjobba självklart men det ska jag göra på brandkåren så det blir nice! Sen blir det två veckor här på Dialon så det blir 5 veckor sommarjobb! SOFT!
Igår var vi på klassfest! Första gången på riktigt länge jag blev berusad. Men det var väldigt roligt.

Nej men nu är jag jätte trött och orkar inte skriva.
TACK Å HÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0