Magsjuka


Det började med att min love fick det igårkväll, då hans bror och syster redan haft detta. Jag somnade ganska ridigt igår kväll, och sen när jag vaknade inatt så kände jag mig också illamående.
Sen, ja.. you know.
Min underbara underbaring har förövrigt de första fötterna i världen med strl 44 som är gulliga. Jag gick och la mig i Stelios säng ett tag imorse eftersom det var så sjukt varmt i rummet, så såg efter ett tag hur Jannis började knåda sina fötter emot varandra och det var helt rågulligt verkligen.
Så typiskt men ändå bra att vi båda ska bli sjuka samtidigt, har känts lite skönt att ha någon vid sidan som vet hur det känns. Lobve you baby, vet att du kommer läsa detta eftersom du är den nästan mest nyfikna. Tack för att du finns.
Kom och ge mig en puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0