Oh, happy day

HEJ!
Stelios står brevid mig och smeker sitt håriga, manliga bröst, han för ner handen... UUUUUUUUUUUUUU. :)

Idag har jag varit flummig, det har varit en allmänt flummig dag faktiskt.
Vi fick ny uppgift i Samhäll, som är verkligen ytterst dryg. Den ska jag göra under helgen tänkte jag, fast jag inte kommer ha allt för mycket tid att plugga. Sen fick vi ny dryg yppgift i turism som jag också tänkte försöka göra klart tills på måndag. Men ja, idag alltså.
Sara fyller år idag. Grattis gummsan! Me love you.
Vi slutade tidigt idag så Jag, Simon, Sara, Nora, Stelios och Salle gick på stan i det vackra vädret. Försökte hitta någon snygg festklädsel men lyckades inte, dock ett par jävligt nice shoes, men det är aldrig svårt att hitta skor man vill ha. Sen efter stan drog vi till Krp, där jag övertalade Sara till att först spela på jacken och sen spelade vi bingo också. Det var skitkul, har verkligen blivit typ bingonörd nr.1 DAMN YOU JANNIS. But I love you :)
Btw så tyckte Sara också att det var kul, så där har vi en säker framtid iallafall!
Sen drog vi hem till Sara, där satt Jag, Jannis, Vedad, Sara, Dalal, Stelios, Loubna, Nora, Jocke, Jodith och ett tag kom också Dimen. Riktigt kul att se henne igen, det var väldigt längesen. "Nu ska jag ta mitt sista andedräkt och hoppa i!" HAHA. Vi drack kaffe, käkade tårta och körde charader. Det var jättemysigt! WIE.
Sen drog vi till Skoghall och spelade bingo. Haha. Fett kul jao.

Har en hel del att göra i skolan nu
- turismuppgift
- samhällsuppgift
- engelsk uppsatts
- engelsk bok, readinglog, bookreview

blir en hel del plugg, imorgon lördag och söndag.
På lördag ska jag träffa Julle, awiii va kul det ska bli! DO THE HAPPYDANCE
nu ska jag läsa kapitel två i turismen och hoppas på det bästa typ

PUSS PÅ ALLA SOM VAR MED IDAG OCH ETT JÄTTEGRATTIS TILL MIN SOCKERPINGLA SARA IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0