Sug ich svälj, trevlig helg!

Lalala, jag är festsugen just nu.
Igår var det fredag, jag pluggade typ hela dagen och blev klar med Kalla kriget uppgiften, GÖTT I BÖTT.
Jag spelade också bingo, helt själv, fast det var Jannis som jobbade så det var rätt lugnt. Haha.
När Jannis slutade åkte vi till Maxi och köpte kycklingvingar, stor skräll på det.
Sen åkte vi hem och såg på min favorit blondy, the girl of pink! Så cool är hon!
Idag har jag sovit ut, och sen har jag pluggat. Idag var det Riksdag och Regering som stod på schemat. Gött att få det gjort, gött som fan. Sen åkte jag till pappa och käkade, och sen åkte jag till Jannis och hjälpte honom lite på jobbet. Nu är vi här, hos Jannis. Snart ska vi ner till Omar och dricka kaffe.
Sen blir det chickenvings and chips!
Imorgon är det söndag, tråkiga söndag. Då blir det plugg igen. Ska göra klart Riksdag och Regerings uppgiften, och sen ska jag läsa engelska bok och skriva logg på den, och skriva bookreview, fast det kommer jag inte hinna imorgon, men ändå. Tihi.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0