TUTBINGO

(Helt otroligt vad jag stör mig så mycket på falska människor.) Men sånt ska man inte slösa sin energi på. och speciellt inte nu när man sitter på jobbet och försöker komma upp i ubertimlön.
Det jag ägnar min energi åt, är att skicka sms med Jannis, för han är så himla himla underbar. Jag är verkligen lycklig med honom.
Igår spelade vi tutbingo, och det var verkligen jättekul! AWESOME!
Under pausen kom det fram en liten liten sötisvovve till oss, och det var bland det sötaste jag sett! Sussie hette den och var en blandras mellan pappillon och scitzu (har ingen aning om hur det stavas) men jag föll verkligen pladask för den. Fick nr till henne så att jag ska ringa till uppfödaren och se om de fortfarande föder upp! I really hope so, för isåfall blir det en sån i framtiden. Hihi.
Nej nu ska jag koncentrera mig.
HÄRRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0