DRYGAST EVER

Just nu är livet så jobbigt att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Måste jobba häcken av mig, och just nu går det skit.
Måste plugga, vilket just nu går i typ snigelfart.
Massa måsten, plus att jag har typ ont så fucked up är typ allt.
Jag som älskar att sova skulle inte ha alls något emot att göra det typ konstant i en vecka nu.
(Tur att jag har min baby som finns vid min sida och gör livet lättare. Och min goa svåger, och mina goa vänner. Och bingo. Hehe. Och min goa minisvägerska Smaro. Och min underbara mother in law.) Älsker hele bunta gör ja... aaaa!
Idag vann jag 2000kr på bingon, vört. Tur till max.
Värt att nämna är också att jag fick G på matte nationella, arbetet jag lagt ner med hjälp av Jannis har lönat sig and I'm so happy for that!
På idrotten i måndags sprang vi 3km, jag kom in på 18min så det ska jag väl vara nöjd med eftersom jag inte har rört på häcken sen jag vet inte när.
Såg på en sjukt bra film också häromdagen, Fired up, shit va grymt bra den va!

Något jag saknar i mitt liv är shopping.
Jag har inte shoppat på sjukt länge, och att shoppa är ju typ bland det bästa jag vet! Men jag hoppas verkligen att jag får någorlunda bra lön i juni (vilket jag faktiskt borde få) för då ska jag shoppa loss i Grekland. Effy har sagt att det finns SJUKT mycket skor och smycken och sånt som jag gillar. Första veckan kommer vi mest äta och vara uppe i byn och bara enjoy our time, men andra veckan hoppas jag på shopping så länge ekonomin tillåter!

Ok, nu slutar jag. TACK HÄY







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0