ÅH VA JAG VILL HA

Goder afton mitt härrskap!

En liten nattbloggning nudå med lite updates.

Igår började vi med nytt kapitel i matten, så intressant, jag fick även tillbaka det jag lämnat in i psykologin och det hade jag fått jättebra och rolig feedback på, så det är jag faktiskt väldigt nöjd över.
Det var meningen att jag skulle jobba, men istället fick jag med min älskling, Vedad och Sara på yoga vilket var supercoolt och supernice och definitivt en grej jag kommer fortsätta med nu på torsdagkvällarna framöver (förutom nästa torsdag får då blir det jobb)
Sen tränade vi självklart lite efter det, och idag har jag faktiskt lite träningsverk :)
Sen hände det inte så mycket mer, faktiskt.

Idag har jag haft superont i mina äggstockar vilket innebar att det inte blev någon skola idag. Men fick iallafall lite psykologi gjord.
Har sovit i fosterställning och suttit i soffan hela dagen. Nästan.
Var hos pappa en sväng, jag och Jannis, och kollade på bilar och film. Det var hur skönt som helst att vara där faktiskt.
Jag bara fortsätter också att bli allt mer sugen på en liten vovve, men funderar på en yorkshire terrier nu, men det kanske bara är något som flugit i mig? Det optimala skulle ju verkligen vara en blandras mellan yorkshire och chihuahua, ÅH VA JAG VILL HA (L)!

Imorgon händer det grejer!
- Ska till Edsvalla och fira Stora Stelios, GRATTIS BTW, han fyllde år i onsdags
- Maskerad med klassen, så kan vi också säga GRATTIS till Ivana.

Nu så ska jag krypa ner under täcket med min underbara älskling.
ÅH, går det verkligen att älska någon så mycket?
JAG KAN IALLAFALL.

Go natt, snosa sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0