For ever and ever faktiskt

Go kväll, go kväll!

Har inte skrivit nu på hela helgen, så nu är det väl dags för en uppdate I guess.

Fredag:
Mini halloween med Sara och Vedad. Supernice i början med sen fick jag och Sara fara in på akuten. Så det var ju inte så trevligt.
Lördag:
Jag gjorde inte så mycket förutom att må dåligt, men sen mådde jag ganska bra när jag och Jannis hade våran efterlängtade myskväll. Supermysigt!
Söndag:
Gjorde inte så mycket idag heller.
Spelade storbingo och sen såg vi på film.

Idag, måndag.
Skola igen, jobbade ganska mycket, bra start på skolstarten.

Jag vill bli lite som Cattis och ha tre jobb, fast två, så därför har jag också sökt lite jobb :) Men jag ska vara kvar på Dialon för jag gillar det verkligen där. Och människorna som jobbar där också!
Jobbade idag och det gick skitbra! Fick dubbelprovision så det känns uber!

Sen nu har jag inte gjort så mycket.
Väntar på att Smaruko ska gå och lägga sig så att jag kan plugga lite matte.
Imorgon ska vi göra massa saker, så det blir skojsigt!
Ska till Friskis och Svettis och kolla, för jag, Jannis, Vedad och Sara ska förmodligen börja träna där. Ska bli gött att komma igång! I really need it :)

Idag har jag och Jannis skrivit lite kinky sms till varandra, mghr, i like that :) moehehe...
Så söt är han!
Ooooh, jag längtar till våran ett års dag, då ska vi käka ute, ta en drink, och sen gå till hotellet och bara vara all alone. Finns inget bättre!
I'll mary this guy, just so you know! :D
Älskar dig baby! For ever and ever faktiskt, för alltid vi, ok? :)

GO NATT ALLESAMMANS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0