Önskelista till jultomten

HEJ.

Sitter hemma hos mamma nu, ska smörja min ben och sen ska jag klä på mig och åka in till stan. Ska gå runt lite med Jannis en stund och sen ska jag jobba. Idag har jag läst om alcoholism och anorexi. Usch, hemska sjukdommar det där... men jag har ändå inte bestämt mig vilken jag ska skriva om :/ Vad tycker ni?

Sitter med mammas PC i knät, och GUD va jag vill ha en egen! VILL VILL VILL :)
Men snart är det ju jul så det är väl dags att skriva önskelista? Hehe.
Jag vet dock inte riktigt vad jag önskar mig, kanske det jag är i mest behov utav..?
1. Presentkort (kläder är att alltid bra att ha och på detta sätt MÅSTE jag use the money till kläder)
2. Skor
3. Scrapbook set/material

Alla tre är nödvändiga saker och mina allra största hobbys!

Ja, och efter jul ska jag också köpa en dator, spara lite pengar så jag får min efterlängtade manick. Så ska jag också ge mig ut på en rejäl shoppingrunda! För DET var längesen! Och då ska jag köpa skor, smink, kläder, smycken, allt! Uuu va jag längar.
Längtar till julafton, jättemycket i år.

I februari ska jag också åka till Göteborg och vara hos Chrille och Jennie, för det var så sjukt längesen! Föroppningsvis ska jag dit med Jannis, men annars åker jag dit själv för annars kommer det aldrig bli av :P Saknar dom så himlans mycket och min favvoskatt Bianca också :)

Nu måste jag fixa o dola lite.
PYSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0