Efter regn kommer solsken.

Kali spera!

Ska till skolan nu, lite sent, men bättre det än aldrig. Har ganska mycket att göra men idag blir det en heldag med plugg. Faktiskt lite roliga grejer vi håller på med nu. Imorgon ska jag göra matteprov tänkte jag. Känner mig rätt loaded för det.
Igår ringde min läkare, så jag ska själv ringa till sjukhuset för att fixa lite grejs. Antar att jag kommer bli lite utav en stammis där igen.
Jannis ska till Nofel, så jag får åka med honom till skolan, awi :)
Stelios helt söt, köpte Ben n Jerrys igår, mmm :)
Nora beställde jävligt fina skor från Nelly, som jag också vill ha, fast jag vill ha dom i lila! Så sjukt söta! Det blir nog kanske... Sen finns det ett par jävligt coola till som jag vill ha. Nelly är typ bäst, faktiskt.

Jag längtar tills jag får min period igen, för Effy sa att jag kommer ha otur typ hela tiden, tills jag får den igen, och det har varit VÄLDIGT sant. Men som jag och Sara sa igår. Efter regn kommer solsken. Förhoppningsvis.

Jag måste berätta om något roligt, när Artemis och Lena, Jannis kusiner ringde, så roliga är dom. Men det tar vi sen.
Nu ska jag ta min dyrbara tid men min dyrbara underbara pojkvän. Han är verkligen... Ja, det finns inga ord. Men som jag sa till honom igår, det finns olika sorters lycka och han är den största av dom alla, and when it comes down to it, he's the one, and all I need.

Sen vill jag också säga tack till Sara. För stöd och förståelse och för att hon är en så himla bra vän.

ÄLSKAR ER TVÅ, OK? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0