Famous and fabulous - Comsopolitan

GOKVÄLL!

Först tänkte jag berätta om en väldigt lyckad gårdag, eller igårkväll faktiskt.
Jag, Sara, Vedad och Jannis gick till biljard9an, spelade biljard, där jag och Jannis vann (bäst av fem) men faktiskt tack vare Vedad lite eftersom han sänkte den svarta några gånger :)
Sen tog vi en drink, och faktiskt var det första gången jag drack Cosmopolitan, men nu förstår jag varför den är så famous and fabulous. HAHA, skratt åt överskriften faktiskt.
Vi skålade en hel del för vår lovely friendship!
Sen gick vi till BK och smällde i oss massa mat.

IDAG ÄR DET SÖNDAG DEN 25th OKTOBER och min och Jannis 11månaders dag <3
Vi har inte firat våra månader eftersom det är lite overkill, men vi var iallafall lite extra gosmysiga mot varandra, och tog ett gosmys bad.
Men jag vill iallafall tacka min sweetheart för att ha varit the mainthing till mina bästa 11 månader i mitt liv! Tack älskling, jag vet att du läser detta i självaste ögonblicket nu när jag skriver detta, och det gör att jag älskar dig ÄNNU mer (fast det egentligen inte går) men ÅH, du är min kycklingvinge!

time out - STELIOS SHOOKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (och han tycker jag är fail) (men vi älskar varandra ändå, och stelios, en anledning till att jag älskar dig också väldigt mycket, är att jag vet att du också läser detta nu! och om du inte har märkt det, så har jag faktiskt börjat att pussa dig på huvudet för att visa min kärlek till dig, fast inte på ett bögigt sätt men ah, du vet :)

okej, back to business.

4ftw, vann på vegas idag, en 20a resluterade till slut till bonus på wildlife och 700 spänn, DVVDVVV PAPAM!

Nu ska vi se på film.
ADE FILAKIA TSAOOTSAAAAAAO <3

godnattpusstillallaminaläsare, och vippuss till mina två trueones - stelios och jannus

jag är sur, på jannus
ÅÅÅÅ han hotar mig med att jag inte ska få röka nåt imorgon, men ÄGD jag vann 175 kr på vegas, så jag kan köpa TRE pack cigg imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅ ÄGD
(nu kommer jannis vilja äga mig tillbaka så han kommer starta upp en blogg, och han kommer förmodligen heta typ, DJSKIXAN)
nu ska jag och stelios skratta åt jannis, cause that's what we do best (förutom när dom skrattar åt mig)
GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0