Forever young

Go eftermiddag!

Idag har vi återigen konstaterat att Jannis är kung på att få mig på bra humör. Tur att jag har honom, annars hade jag nog gått i ide denna vintern med, men nu vill jag vara tillsammans med honom 24/7 så det går inte, hihi :)

Idag gick vi upp svintidigt och åkte till sjukan, där jag fick sätta på mig ett 24/h ekg. Baby följde ju självklart med också, eftersom han är så go :)
Sen var vi ute och rullade lite. Och sen åkte vi hem.

Nu är jag hos mamma. Har inte bestämt mig än helt ordentligt om jag ska jobba eller inte. Orkar verkligen inte, behöver typ mer än någonsin one day off.
Måste plugga också, men har inga grejor för det hos mamma. Så det får nog bli lite finslip på surpricen till Jango på våran årsdag.

Såg bilder nu på framsidan, på en tjej som hade lyckats rätt bra med sin träning, och det gjorde mig rätt taggad faktiskt. Blir galen på detta, bara utgifter hela tiden.
Vill verkligen ha en bärbar dator, och gymkort. Har ju redan köpt mobil och kamera så det behövs ju inget nytt på ett tag förhoppningsvis.
Sen är det julklappar.
Och spara till Grekland till sommaren.

Nej nu blire te å göre nå...

ADJÖSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0