Igår, onsdag.

TJO!

Glömde skriva igår, så jag skriver idag tillägnat igår. Så Skriver jag lite senare sen, vad som hände idag. Typ..

Igår, alltså Onsdag.
Det var ingen skola, så jag tog mig en rejäl sovmorgon, som var rejält skönt.
När jag vaknade pluggade jag lite psykologi, som jag också ska plugga typ hela dagen idag, eftersom jag måste
bli klar med det, senast idag.
Sen åkte jag in till Jannis, min älskipälski! Och när han slutade åkte vi till Thia för att hälsa på. Och henne var det väldigt längesen jag såg sist så det var väldigt mysigt.
Vi åt pannkakor där, och sen tog vi en kaffe.
Sen gick vi ut och pratade lite, innan Jannis skjutsade mig till jobbet.
På jobbet gick det sådär...
Första passet sålde jag ingen.
Andra passet sålde jag en.
Tredje passet sålde jag en.
Ingen direkt bra procent. Men till veckan blir det att ta nya tag för då är det jobb every day!
Spelade remi med Sara och Vedad igår (i tisdags alltså) och förutom att vi vann turneringen, så vann vi också igår, Jag och Jannis, så nästa helg, eller nu på söndag ska dom bjuda oss på biljard så blir det en drink. Det ska bli trevligt!

Okej, vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: loubna

hellu fia ;P vet inte men jag har inte hört något från dig angående jobb. det skulle ju inte skadda med ett ss iaf. jag har ju inte nr till dig. för det är lungt jag kollar upp det själv. ha det så bra.) pussem

2009-10-23 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0