JAG OCH JANNIS - true happiness

Hejhej!
Jag ska inleda med en väldigt fin text tillägnad min väldigt fina och underbara pojkvän.
With you, I’d withstand
all of hell to hold your hand
I’d give it all
I’d give for us
give anything but I won’t give up
‘cause you know,
you know, you know
,
that I love you, all along...

Jag och Jannis låg och pratade förut, och som vi ibland brukar göra så sa vi tre saker om varandra som gör att vi älskar varandra så mycket som vi gör.
Det är stunder som verkligen kan få mig att gråta av lycka, för att man känner sig så himla älskad. Och det är så sjukt underbart att bli älskad av någon som man älskar så himla mycket tillbaka.
Det är den överlägset bästa känslan - Är man älskad och älskar tillbaka, är man lycklig och därmed oslagbar.

Idag hade vi redovisning i svenskan vilket gick jättebra. Fick VG, vilket var väldigt bra eftersom Magnus sa att det var mer eller mindre omöjligt att få MVG.
Snart är jag också klar med psykologin vilket känns supert!

Ser fram emot helgen.
Känns som att det kommer bli en bra helg.
Imorgon är det skola först, sen ska jag hem och fixa i ordning mig lite, på med sport toppen och stretsha lite innan bowling med jobbet. Haha. Nej då, men typ...
Sen efter det ska jag och min pälski till mamma. Saknar henne jättemycket!
Så imorgon blir nog en väldigt bra dag!

Nu ska vi bära in däck i bilen, och sen ska vi spela lite bingo.
WISH US GOOD LUCK, WE'LL NEED IT!

FILAKIA CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0