Photoshop?

God morgon!

Mmm, finns det något bättre än att äta godis på morgonen? :)

Satt nyss och kollade på en photoshopblogg, och jag har aldrig intresserat mig så mycket vad gäller photoshop, men däremot älskar jag att framkalla kort, och scrapbooka, så det vore ju hur bra som helst om man kunde lite photoshop, så nu ska jag fråga Lappen, om han kan lära mig, på tisdagarna.

Vi såg på Blood and Bone, eller Bone and blood igår, och det var en riktigt bra uber film! Se den!

Idag kommer det inte hända allt för mycket.
Jannis ska fixa massa grejer med bilen och så, och jag ska försöka plugga lite.
Sen kl.17.00 blir det jobb, hem, sova.

Inte en allt för spännande dag, men vi hörs imorgon!

Just det!
I slutet av varje månad tänkte jag att jag skulle börja lägga upp lite bilder och skriva om månadens höjdpunkt för att göra bloggen lite roligare. Är ju så himla dålig på att lägga upp bilder..

Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0