Raija <3

God morgon, god morgon!

Klockan är 09.20 och jag sitter uppe, istället för att vara där nere på spanskan, men jag är så sjukt trött på spanskan och den är inte längre rolig för fem öre, inte nu när jag sattsar på att lära mig grekiska.
Idag är en dag jag är sugen på att vara hemma med mamma, titta på The Hills, eller typ Lejonkungen och bara slappa.

Har suttit och kollat på chihuahuor, och jag vill så himla gärna ha en! Har velat ha en väldigt väldigt länge.
Jag har ju en liten blandras gullesnutt nu, Raija (Cavalier/Dvärgpudel) jättefin! Och man kommer förmodligen aldrig mer att få en så himla underbar hund. Nu är hon 14 år, alltså jättegammal, vilket är jättejobbigt eftersom hon knappt orkar hoppa ur sängen och hälsa på folk längre. Jag var fyra år när vi fick henne, så det är verkligen som min endaste syster.
Jag tänker inte köpa en ny vovve för att "fylla upp Raijsas tomrum" för det är omöjligt. Helst så vill jag att Raija ska fortsätta i flera år till, eller iallafall ett bra tag till.
Men jag är verkligen himla förtjust i Chihuahua rasen.

Jag åker nog hem till mamma nu.
Se ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0