Skoltid.

Tjosan hoppsan!

Sitter i skolan, har precis jobbat med engelsk debatt om abort. Gick ganska bra idag, har väl inte sådär supermycket kvar nu.
Har rullat på ganska bra i skolan idag. Gjorde ett arbete om Sömn och Drömmar. Tänkte nu att jag ska göra någonting jag ligger efter med, men det är så svårt för jag vet inte riktigt vad det är. Funderar på om jag liksom ska ta ett ämne i taget, och då kommer jag börja med psykologin. Har bara tre arbeten kvar där nu, och vad som komma skall är att jag ska skriva om en dröm och sedan tolka den, så det ska jag göra nu. Sen ska jag till min älskling, som jag saknar så det värker!

Var meningen att jag skulle jobba idag, men jag hinner inte eftersom jag ligger lite efter i skolan nu. Uhg...

Jobbade igår, vilket inte gick sådär superbra, men det är väl bara att ta nya tag igen!
Ska jobba alla dagar under lovet plus heltid fredag så det blir ju bra.
På tisdag ska jag också sätta på 24 timmars ekg.
Glömde mina papper på idrotten och dom MÅSTE jag verkligen ha, så jag hoppas dom ligger kvar. Ska hämta dom nu, så att jag får träffa min baby snart :)

Hörs lite senare kanske.
FILAKIA TSAOTSAAAOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0