Suprise

Idag har jag inte gjort så himla mycket, vaknade upp efter en lång film natt med "gänget" o la mig runt klockan 3 igår. Självklart var jag tvungen att gå upp som vanligt tidigt på morgonen för att ta mig till mitt underbara bingo palats(mitt andra hem) :D
Idag var det en dag som icke var sig lik, varje morgon så är det så att fia följer med mig vart jag än åker, men idag så bestämde hon sig för att vara kvar hemma och sova? men hon överaskade mig då hon kom till mitt jobb och gav mig hundra kramar och pussar ;) Tack för det gumman, betyder mycket för mig att du är vid min sida när jag verkligen behöver dig =)
Fia är en speciel person, fylld med suprises!
Hon är så himla söt
hon är så himla vacker
hon är så himla trevlig
men för det mest så är hon da super foxy sexy lady in this motha fuckin planet :P SLAM DONKEY FONK PUT IT ON!:P
Fia vet inte att jag skriver detta, så det kommer bli som en suprise för henne aaa awwwiiiii va roligt :P
Första gången jag skriver blogg, va lame.
=)=)=) vet inte vad jag ska skriva, det enda jag har på mitt hjärta är fia, och det är det enda jag tänker på :P AWIU!:P
Älskar dig mest gulleplutt =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0