WAYnis

Tjoho!

Sitter på jobbet.
Skulle egentligen inte ha jobbat idag, men eftersom jag inte jobbade i måndags så måste jag jobba igen det lite.

Idag var jag inte i skolan. Har blivit lite mycket sånt den senaste tiden. Måste verkligen ta mig en dag för att plugga lite men nu blir det ju jobb i helgen så jag antar att jag får köra fredagkväll till plugg. Kul... Innan jag gick till jobbet, gick vi på stan en kortis. Stelios skulle visa mig ett par skor på Foot news och då såg jag snyggaste skorna ever! Nästan... Ett par skor, perfekta till min nyårs oufit! Dom är verkligen uberduber!
Dom skorna, MÅSTE jag bara ha. That's it.
Smaro var med oss på stan också, världen gosigaste gounge.
Vi gick till Waynes, tog en kaffe och sen var det dags för jobb.

Egentligen är jag väldigt glad idag, efter något hemskt kul som min gosifnos pojkvän berättade för mig idag.

Men nu orkar jag inte skriva mer.
Efter inte ens ett pass orkar jag inte heller jobba mer.
Vill bara vara med min älskling :)

Nu måste jag försöka få någonting sålt.
ADJÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0