Workin' 9 to 5

Hallå allesammans!

Torsdag idag, har hunnit med en hel del.
FASIKEN! Kom på att jag glömde en jävligt viktig grej idag! Som Stelios sa, att jag måste vara världsbäst på att glömma saker, och som mamma säger - hade inte huvudet suttit fast så hade jag tappat bort det också. Åh, fan...

Skrev inget igår, men det hände inget igår heller... Förutom att vi såg på film. Jag, Jannis, Stelios, Dino, Faisal och Abbe och hans bror.
En homemade skräckfilm, sjukt psykiskt äcklig.

Idag har jag också slipat lite på surpricen Jannis ska få på våran ett års dag. SUPER BRA blev det :) Längtar...

Nu ska jag fixa i ordning mig lite, har varit så sleten nu så länge så Jannis inte kommer ihåg hur jag ser ut när jag är lite tillfixad, hehe :)

Okej, imorgon jobbar jag från 9-5, sen kommer jag förmodligen va helst slut! Men vi hörs imorgon iallafall.

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0