Mitt livs 10 bästa månader.

Hejsan svejsan!

Nu var det typ två veckor sen jag skrev något här. Har tänkt att jag ska hinna med det varje kväll men icke sa nicke. Men nu ska det bli ordning och reda minsann!
Sitter i skolan nu, är lite försen till en lektion men jag ville bara skriva lite. Är på ett väldigt nere humör. Har verkligen klistrat fast hörlurarna i öronen och går med typ nerböjt huvud för att slippa prata med någon.

Det har väl hänt en hel del...
Just nu kommer jag inte så bra överens med min familj. Och det är, som jag sa till mamma, som att bära en tung ryggsäck som hela tiden fylls på sakta men säkert. Min mamma ska ha en stjärna, för att hon förstår så bra och är en så himla bra mamma som jag kan prata med om allt.
Känns som jag är en rebelltonåring typ, men det är inte riktigt så. Ni vet... när man känner sig ensam, så är det så himla tur att man har de få stjärnorna i sitt liv som får en att se det ljusa i mörkret. Det är pojkvännen och vännerna det. Igår grät jag väldigt mycket, och pga det så är mina ögon väldigt svullna idag. När det känns som mest omöjligt att få fram ett skratt, är det Jannis sätter igång och gör det han gör best. Mig lycklig. Han sjöng i bilen och var helt busig, och han vet precis hur han ska få mig att skratta. Finns inget värde man kan sätta på det, eller den kärleken vi har till varandra.
Idag har vi 10 månader också. Som jag skrev till Jannis, trots måtgångar som uppstått detta året är det det bästa jag haft i hela mitt liv. Tack så himla mycket, Ödet, Gud, Karma eller vad det nu än var som förde oss samman.

(Igår kom Tomten, då fick jag en väska och en superfin rosa, klocka, som jag älskar! TACK TOMTEN :)
(Alla mina naglar har gått av, så nu måste jag börja odla nya. Vill verkligen ha tillbaka dom! Ser så fult ut utan.)
(Såg Gamer på bio i söndags, och den var inte alls så bra som vi trodde.)
(Jobbade hela förra helgen.)
(Orkar inte berätta mer vad som hänt under dessa två veckor..)

Men idag fick vi iallafall reda på att vi ska praktisera i sammanlagt 19veckor och endast tre av dom får jag praktisera som lärare, och det är verkligen vad jag vill bli, så jag blev så fruktligt förbannad! Ska ta ett snack med Frasse och rektor och om jag inte får praktisera som det jag vill, så kommer jag byta linje.

Nu ska jag spela lite bubble shooter.
Hörs senare, eller imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0