30 CENTIMETER, AIDE BYE.

GIASAS!

Hur står det till?
Med mig är det helt underbart för att jag känner mig taggad och som pånytt född, haha.

Har precis tagit skolkort, så vi får väl se hur det blev snart. Men jag har ju precis klippt mig, så oavsett så blir jag nog nöjd!

JA PRECIS, jag har klippt mig hela 30 centimeter! Så nu har jag axellång istället för att ha hår nästan till rumpan. Det var en väldigt impulsiv grej faktiskt, vi satt och pratade så nämde Effy att det kostade 220kr att klippa sig på Glada Saxen, och då sa Jannis att han betalar, om jag klipper mig idag. Så jag tog med mig Smaro och gick dit och bokade tid. Var verkligen hur nervös som helst! Fick tid en timme senare...
När jag kom tillbaka frågade hon mig
- Jaha, så du skaffade barnvakt? :)

Hon som klippte mig var jättetrevligt och för första gången kände jag att jag trivdes med en frisör och att jag kunde prata med henne! ÄNTLIGEN! Så i fortsättningen kommer jag nog klippa mig där.

Precis innan jag skulle gå in och klippa mig ringer jag till Sara, och konversationen lät såhär;
Jag - Sara, du måste komma hit sen, jag har en överaskning!'
Sara - Okeeej..? :)
Jag - Ja, alltså inte en överaskning TILL dig utan en grej du MÅSTE se.
Sara - OMG, har du köpt en hund?! :D

Så söt är hon.

Igår så shoppade jag lite också. (Eller jag och jag...)
Var med thios och Jannis på stan och vi skulle bara fixa ett kort till thios. Så skulle Jannis också prata med hans chef. Inne på bingon stoppa jag i en tia på vegas och fick ut 50 eftersom jag fick bonusen på grodjakten. Så jag fick lite moneys av Jannis också så gick vi till Åhléns och köpte en jättefin scrapbook. Älskar den verkligen! Så skaffade jag också Åhlénskort.
Sen gick vi till Cubus där jag skulle visa den finaste jackan jag sett, typ. Så hittade jag ett par sjukt snygga legginsjeans. Så när jag skulle betala sa hon att det var 3 för två, vilket Jannis övertalade mig till, så jag gick och kollade, eller ja, vände mig om, och där hängde ett par "läder"leggins och en lila tröja, så det fick bli dom! Jätteglad är jag!

Nu ska vi ha teori i idrott!
Får skriva lite mer roligt imorgon.
PUSSHEJ.
Ha det så bra alla!


Min nya mobil, den söta, underbara, fina, supersnygga, funkar jättebra, men det är fortfarande en hel del finesser det finns att lära sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0