Nine, one one.


Igår eftermiddag åkte jag med Jannis in till akuten, eftersom han mer eller mindre inte stog ut längre. Så himla synd om honom!
Vi var inne på akuten runt kl.3 och väl inne på aktuten fick vi reda på att han ska opereras samma kväll.
Tills ca en timme innan operationen tror vi båda att vi ska få åka hem ett par timmar efter ingreppet, but no, no, no...
Jag sov först på en stol och lutade huvudet på sängen med Jannis jacka som kudde, sen tog jag av dynorna från stolen och lade på golvet, så det gick ganska bra ändå, men jag har varit ganska så sliten idag...
Idag har vi inte gjort alls mycket, ganska logiskt. Vedad och Sara kom förbi med en blomma till Jannis, så himla söta dom där två! Love you guys. Vi spelade lite remi, sen när dom gick, vilade vi.
Sen gick jag med Samro till ICA och köpte schampo, balsam, ostbågar och ben n jerry glass, snygg blandning.
Sen frågade jag Jannis om jag kunde få se ett the hills avsnitt vilket slutade med att jag nu har sett en hel sässong. Hihi, älskar dig gubben :) Du är så himla söt när du sover! (Och annars också självklart!)

Köpte SOLO igår och läste om några tips som ska få det att "pirra i magen" i förhållandet, inte för att vi behöver det, för det räcker med att jag går till jobbet och ska träffa honom 5 timmar senare så pirrar det när jag ska träffa honom, vilket känns så sjukt underbart! Men man fick lite tips på randome saker man kan göra... Som att gå till en bar, och bara ta en simpel drink och sen hem. Så när min älskling blir frisk ska vi leta upp någon liten mysig bar, så att jag får bjuda honom på en drink :) MYS. (Okej nu blev texten stor, och jag vet inte varför så jag slutar här.)

Och nu blev den liten igen, hmmm...

Vi hörs imorgon!
AGALITZA

Kommentarer
Postat av: Surte boing

Men det var ju det jag och Medo prata om att vi skulle göra när Nani blir frisk :D

2009-09-06 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0