We're so ment to be.

Giasas olli!
Ti kanite?

Idag har det varit en väldigt lång, men i slutändan en väldigt bra dag!
Åkte till skolan imorse, och började med Matte B, vilket gick ganska bra men ganska sakta eftersom jag behöver ganskam ycket hjälpå med det. Men skitsamma, bättre kvalitet än kvantitet som man brukar säga :) Sen hade vi svenska, där vi redovisade men vi var sist så vi han inte, men jag är rätt bra förberedd så det gör inget... Sen hade vi lunch, där vi diskuterade svin influensan jag och Becca och det blev en jäkla debatt, men det var ganska kul! Jag som älskar att debattera.
Sen hade vi engelska som var jäkligt kul! Vi hade talkshow och jag var The host of Tyra Banks show, haha!
Men det var iallafall riktigt kul!

När vi slutade så gick jag till Lappen och fick hjälp med mitt busskort och han tog ett riktigt fult kort på mig, men vafan, det fick duga! :)
Sen försökte jag plugga lite men det kändes ganska drygt så det blev inte så mycket gjort, men det är tisdag imorgon, vilket innebär eget schema, så då hoppas jag få något gjort iallafall. Ska börja med prövningen i Turism och Resor iallafall, så ska jag även försöka köra lite matte b, för det behövs!

Sen åkte jag in till stan och då gick jag in till Cubus och hittade en jävligt snygg röd jacka, som jag bara älskar!!! Så efter att jag betalat av Jannis ska jag gå raka vägen och köpa den! Jag bara MÅSTE!

Sen gick jag till jobbet, och det gick väl sådär... Kom iallafall upp i provision så att jag får typ 100 i timmen, och det är jag faktiskt nöjd med! Sålde jävligt snyggt mitt sista samtal faktiskt.
Sen kom Elin och skjutsade mig till Skoghall, tack för det!

Och nu... ÄNTLIGEN fick jag träffa Jannis, har saknat honom ruskigt mycket idag! Som vanligt, men lite extra i dessa tider nu när han har så ont... Vill liksom finnas där för honom hela tiden. Fick ett sjukt gulligt sms av honom idag igen! Han har mig verkligen snurrad runt sitt lillfinger, han vet precis hur han ska skriva för att få mig att smälta! Han känner mig sååå bra. We're SO ment to be! :D Älskar dig göbben min!
Sen surprisade han mig när jag kom hem också, inte bara med hans världsbästa kyssar utan att han sa att han gjort någonting i våran bok, men när jag skulle titta i den så hittade jag ett paket i påsen och där i var min mibil! AWI, så sjukt fin och söt och snygg och bäst är den. Älskar den redan, den är SÅ mig.

Nu ska jag nog (om jag får) se på ett avsnitt av the hills och äta lite salt och blandat och bara gosa med min hunnyboy!

Taleme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0