Bowling, jordgubbar, biljard och massa hemlängtan.

TJOFLÖJT!

Ja ni, imorgon är det sista kvällen här i Funäsdalen och då ska det packas och dolas, så ikväll ska vi uppe återigen för att lira lite biljard. Har nyss kommit hem från Bowling, och det gick helt okej för min del, är ju grabbarna hack i häl iallafall.

Imorgon är det sista skiddagen så vi hoppas på strålande sol eftersom jag nu har blivit bättre från min brändskada i ansiktet, så nu börjar jag faktiskt på att få en fin, brun färg.
Så ikväll tänkte jag försöka komma ikapp med kroppen så att den också får lite färg = solarium.
Jag vill vara fin när jag kommer hem till min älskling.

På lördag kväll ska vi äta middag med Stelios och Julia, så det ser jag verkligen fram emot. PLUS att jag och Jannis därefter ska gå och dricka min efterlängtade mojito på biljard9an.
JAG LÄNGTAR HEM!
Längtar efter mina vänner och min pojkvän och min skola till och med, och min vovve och min mamma, borta bra men hemma bäst säger jag bara.
(Fast inte om man är på något fint ställe där det är varmt.)

Åh, jag fick nyss lite sommarkänsla eftersom jag köpte jordhubbar och åt med mjölk, THAT IS LOVELY säger jag bara. Och nu längtar jag mer till Kreta än någonsin förr...

Nu ska jag inte tråka ut er längre.
Ska fortsätta med mitt tal som jag ska hålla på måndag, som förövrigt handlar om Batman och Robin Hood, förklaring får ni någon gång när jag orkar, men det är inte så oseriöst som det låter iallafall.

PUSS PÅ ER! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0