Ensamt troll med noll koll

TUT TUT I BACKEN!

Som ni ser så har jag inte haft överdrivet mycket tillgång dator, vi har en bärbar med ett fruktansvärt segt internet så jag har inte orkat faktiskt.
Jani.. ska bara uppdatera er om vad som hänt under de dagar som gått.

Vi kunde inte ha fått en bättre start på veckan, eftersom vi möttes av lite folk i backarna, vilket innebär att det var nypistat nästan all over plus att det var strålande solsken.
Jag lyckades bränna mig i ansiktet tyvärr, så att jag såg ut som en liten röd miniavatar. Svullen som fan. Ni ska få se bilderna sen när jag kommer hem självklart.
LÄNGTAR FÖRÖVRIGT SOM FAN TILLS JAG KOMMER HEM, FÖR DÅ FÅR JAG TRÄFFA JANNIS
Känner mig som ett ensamt troll med noll koll...
Har också provat på att åka längdskidor, en ny, helt okej upplevelse som ger jävligt bra träning, vilket I LOVE. Jag har inte ätit en enda godis bit eller ett enda chips, så jag är väldigt väldigt nöjd för det.
Första gången på längd åkte vi 1,2 mil och idag, som var andra gånger 1,3 mil så ja, nöjd är precis det rätta ordet.

Innan Thailand, eller helst innan Kreta, så vill jag gå ner 7 kilo.
...Och jag har redan börjat.

Jag och Daniel, min lillebror spelar hela tiden biljard, eftersom det är for free och jag måste skryta lite och säga att skillsen kommer fram om man får stimulera dom lite ;)
Nu ska jag vara lite social mot min bror, när vi försöker fördriva lite tid.

TILL JANNIS

Älskling, varje dag skriver jag hur mycket jag saknar dig, men du förstår nog inte, får snart kramp av den saknad jag har.
Kom och hämta mig då? Ela reeee...
Älskar dig gubben.




HA DET SÅ BRA ALLESAMMANS!
SES SNART IGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0