I'm outa here

HALLOJSAN

Ett lite snabbisinlägg nu då, eftersom jag har hur mycket som helst att göra idag, åh...
Imorgon åker jag till Funäsdalen och åker skidor, så jag kommer att vara borta i en vecka, förhoppningsvis tar vi dator med internet med, annars kommer jag dö.
Kommer också dö eftersom mitt hjärta kommer blöda eftersom jag kommer sakna min älskling eftersom det inte finns något värre än att vara ifrån honom, eftersom vi är ment to be.

Idag måste jag:
- packa
- fixa matersättningspappret från praktiken
- åka inlines en mil typ
- fixa ledighetsgrejs, eftersom jag HELT glömde det (stupid me)
- ge Sara hennes väldigt försenade present
- säga hejdå till thios som åker till grekland i en månad
- få massa gostid över till världens bästa grabb

Så... I'm better get going.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0