Lördagsgodis

MEN HEJ Å HALLÅ

Har nu inte skrivit på ett tag, och anledningen till det är faktiskt att jag ännu inte har varit hos pappa så att jag kunnat ge er en utvärdering med bilder och allt från Funäsdalen, men jag lovar att det kommer.

Under veckan, sedan jag kom hem, har det faktiskt hänt en hel del, både bra och dåliga saker. Dåligt är bland annat att jag just nu är sjuk och igår fick både jag och Jannis en släng av magsjuka, dåligt är också att jag missade sista nationella igår, men jag ser fram emot att skriva det, så det är ingen big deal :)

Värt att nämna är också, att jag fick sms av Lojjan och hon kom med det bästa förslaget att vi ska springa vårruset på 5km, så nu har vi att se fram emot tjejer!

ÅH ROLIGASTE GREJEN HÄNDE NYSS!
Först kom Öberg och knackade på dörren och det var kul att se honom för det var väldigt längesen, så vi stod och chittchatta lite, och sen ser jag min älsklings hand på ytter-ytterdörren och då blev jag jätteglad, så säger han det första han gör att jag ska kolla min mobil, så står det
"gå ut och kolla på balkongen"
och där står en GODISPÅSE
så skrattar jag ihjäl mig och när jag öppnar dörren står Jannis där med nya veckorevyn!

Nu ska vi ha mysdag till max!

Hoppas ni också får det.

SÅ JÄVLA SÖT OCH GO SÅ ATT DET HELT ENKELT INTE ÄR SANT!


Kommentarer
Postat av: lojjan*

va gullit med sån öppskattning av godis och veckorevyn, låter perfekt ju förutom din magsjuka och förkyldning. Krya på dig fia! <3

2010-04-25 @ 17:46:53
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0