"Mitt nya jag"

HEJOHOPP!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, så ni har missat en hel del. Hela påskhelgen och "mitt nya jag" haha.

Påskhelgen var super med mycket god mat och en hel del godis, kanske inte så mycket jag önskat, men men...
Tänker inte gå in på några vidare detaljer, det har varit påsk, helt enkelt.
Men angående "mitt nya jag" så är det så att jag har ett tvåveckor-projekt pågående. Detta projekt innebär att jag, godisätarn nr.1 ska hålla mig helt borta från allt godis och chips nu i två veckor. Jag har det senaste året gått upp en hel del i vikt och det känns som att all träningen är förgäves.

Ikväll ska jag dock bryta detta lite eftersom vi ska ha lite chilldrickar-myskväll hos Sara och Vedo.

Igår köpte jag inlines, så jag är väldigt glad! Här ska det inte liggas på latsidan minsann! Har faktiskt motionerat en hel del, de senaste tre dagarna iallafall
Måndags, gick hem till pappa från kroppkärssjön = ca 7km
Igår, Crosstrainer 20 min + Spinning 45 min
Idag, Inlines 5 km

JAG BLIR SÅ NÖJD IBLAND!



Hur coolt vore det inte att prova detta om man visste att man skulle klara det?

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0